Известие

Collapse
No announcement yet.

"Умрял" клаксон 156 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ами ще ти трябва мултицет,няма как.
    Трябва да провериш изводите на лентовия кабел които са за клаксона.
    Трябва да свалиш волана!
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

    Comment


    • #17
      За волана разбрах,и все пак по лесно е да измеря първо при клемите на бибитката,нали така?
      156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

      Comment


      • #18
        Да така е .
        По принцип бибитките са ти две ,и ако са си на мястото поне едната би трябвало да сработва, ако е там проблема. Но измервай навсякъде където има достъп ,не се знае от къде ще изкочи зайчето.
        sigpic Alfasud/156 1.8ex
        156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
          Да така е .
          По принцип бибитките са ти две ,и ако са си на мястото поне едната би трябвало да сработва, ако е там проблема. Но измервай навсякъде където има достъп ,не се знае от къде ще изкочи зайчето.
          Мхм видях ги днес,голямо търсене падна,а и над десния фар има някво черно,мисля че е от аларма и то ги криеше допълнително. Ще замеря първо там тези дни,ако няма ток свалям волана.
          156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

          Comment


          • #20
            Моята 147 е купих с този дефект,след щателна проверка с мултицет излезна: изгоряло съпротивление на клаксона, което се намира под еърбега. Като свалиш бега има една платка там е съпротивлението. При тем волана е друг но предполагам че са сходни.
            Успех
            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
              Моята 147 е купих с този дефект,след щателна проверка с мултицет излезна: изгоряло съпротивление на клаксона, което се намира под еърбега. Като свалиш бега има една платка там е съпротивлението. При тем волана е друг но предполагам че са сходни.
              Успех
              Няма платка под еърбега колега,има правоъгълна планка,4 болта и 2-3 жички. Ще видим какво ще покаже мултицета.
              156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

              Comment


              • #22
                Ндаааа. Естественно всички съвети са от възможно най сложното.
                Започни отзад напред:
                Първо провери дали идва ток до "двете свирки" Намират се под десния калник, закачени върху една конзола. Ако идва ток - заминали са ти бибитките. Най вероятно е влязло кал и вода и дотам. Възможно е да се оправят ако ги отвориш и почистиш, но е възможно и да са отишли мембраните. Тутурутки на старо са 20-25 лв.
                Ако няма ток- проверявай тогава контакта на волана, лентовия кабел и т.н
                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                sprint tropheo
                155/1.8
                156/2.0 Selespeed

                Comment


                • #23
                  и аз взех мойта 147 без да свири свирката. бушона е здрав и като го натисна релето върти
                  sigpic
                  Alfa Romeo GT JTD 16v `04
                  Alfa Romeo 147 JTD 8v `02 ex
                  Fiat Bravo GT TD100 `97 ex

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                    Ндаааа. Естественно всички съвети са от възможно най сложното.
                    Започни отзад напред:
                    Първо провери дали идва ток до "двете свирки" Намират се под десния калник, закачени върху една конзола. Ако идва ток - заминали са ти бибитките. Най вероятно е влязло кал и вода и дотам. Възможно е да се оправят ако ги отвориш и почистиш, но е възможно и да са отишли мембраните. Тутурутки на старо са 20-25 лв.
                    Ако няма ток- проверявай тогава контакта на волана, лентовия кабел и т.н
                    Точно това ще правя,малко време само да остане.
                    156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                      Ндаааа. Естественно всички съвети са от възможно най сложното.
                      Започни отзад напред:
                      Първо провери дали идва ток до "двете свирки" Намират се под десния калник, закачени върху една конзола. Ако идва ток - заминали са ти бибитките. Най вероятно е влязло кал и вода и дотам. Възможно е да се оправят ако ги отвориш и почистиш, но е възможно и да са отишли мембраните. Тутурутки на старо са 20-25 лв.
                      Ако няма ток- проверявай тогава контакта на волана, лентовия кабел и т.н
                      Това е подходът!

                      Comment


                      • #26
                        Зад еърбега се губеше масата, брата пусна няква жичка за маса и всичко си дойде на място.

                        Благодаря за мненията!
                        Last edited by danniel; d.m.y г., 17:22.
                        156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
                          Зад еърбега се губеше масата, брата пусна няква жичка за маса и всичко си дойде на място.
                          Първоначално публикувано от Burkan Покажи съобщение
                          и аз взех мойта 147 без да свири свирката. бушона е здрав и като го натисна релето върти
                          На Burkan-чето му бяха изгорели свирките......
                          За скромната сума от 6лв. вече мой да свирка на малките гаджета......
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment

                          Working...
                          X