If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Да така е .
По принцип бибитките са ти две ,и ако са си на мястото поне едната би трябвало да сработва, ако е там проблема. Но измервай навсякъде където има достъп ,не се знае от къде ще изкочи зайчето.
Да така е .
По принцип бибитките са ти две ,и ако са си на мястото поне едната би трябвало да сработва, ако е там проблема. Но измервай навсякъде където има достъп ,не се знае от къде ще изкочи зайчето.
Мхм видях ги днес,голямо търсене падна,а и над десния фар има някво черно,мисля че е от аларма и то ги криеше допълнително. Ще замеря първо там тези дни,ако няма ток свалям волана.
Моята 147 е купих с този дефект,след щателна проверка с мултицет излезна: изгоряло съпротивление на клаксона, което се намира под еърбега. Като свалиш бега има една платка там е съпротивлението. При тем волана е друг но предполагам че са сходни.
Успех
Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
Моята 147 е купих с този дефект,след щателна проверка с мултицет излезна: изгоряло съпротивление на клаксона, което се намира под еърбега. Като свалиш бега има една платка там е съпротивлението. При тем волана е друг но предполагам че са сходни.
Успех
Няма платка под еърбега колега,има правоъгълна планка,4 болта и 2-3 жички. Ще видим какво ще покаже мултицета.
Ндаааа. Естественно всички съвети са от възможно най сложното.
Започни отзад напред:
Първо провери дали идва ток до "двете свирки" Намират се под десния калник, закачени върху една конзола. Ако идва ток - заминали са ти бибитките. Най вероятно е влязло кал и вода и дотам. Възможно е да се оправят ако ги отвориш и почистиш, но е възможно и да са отишли мембраните. Тутурутки на старо са 20-25 лв.
Ако няма ток- проверявай тогава контакта на волана, лентовия кабел и т.н
Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая sprint tropheo 155/1.8 156/2.0 Selespeed
Ндаааа. Естественно всички съвети са от възможно най сложното.
Започни отзад напред:
Първо провери дали идва ток до "двете свирки" Намират се под десния калник, закачени върху една конзола. Ако идва ток - заминали са ти бибитките. Най вероятно е влязло кал и вода и дотам. Възможно е да се оправят ако ги отвориш и почистиш, но е възможно и да са отишли мембраните. Тутурутки на старо са 20-25 лв.
Ако няма ток- проверявай тогава контакта на волана, лентовия кабел и т.н
Ндаааа. Естественно всички съвети са от възможно най сложното.
Започни отзад напред:
Първо провери дали идва ток до "двете свирки" Намират се под десния калник, закачени върху една конзола. Ако идва ток - заминали са ти бибитките. Най вероятно е влязло кал и вода и дотам. Възможно е да се оправят ако ги отвориш и почистиш, но е възможно и да са отишли мембраните. Тутурутки на старо са 20-25 лв.
Ако няма ток- проверявай тогава контакта на волана, лентовия кабел и т.н
Comment